Leah Remini Guard Forum  

Go Back   Leah Remini Guard Forum > Search Forums
FAQ Members List Calendar Search Today's Posts Mark Forums Read

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.05 seconds.
Search: Posts Made By: BiggestLeahFan
Forum: Leah's Lounge 12-28-2009, 06:45 PM
Replies: 8
Views: 1,121
Posted By BiggestLeahFan
oh man. i HATE holiday food. i got my ass chewed...

oh man. i HATE holiday food. i got my ass chewed out on both thanksgiving and christmas eve because i asked if someone could take me to mcdonalds. hehe (:
Forum: Leah's Lounge 12-10-2009, 02:30 AM
Replies: 26
Views: 2,525
Posted By BiggestLeahFan
yeah joey! that's wassup with the TV haha...

yeah joey! that's wassup with the TV haha ;D

your daughter is so adorable! she look so much taller now! (:
Forum: Leah's Lounge 12-10-2009, 02:25 AM
Replies: 44
Views: 3,909
Posted By BiggestLeahFan
Happy Birthday<3

Happy Birthday<3
Forum: Leah's Lounge 10-07-2009, 02:02 PM
Replies: 102
Views: 5,594
Posted By BiggestLeahFan
i'm evny you guys. the only place i'd ever put up...

i'm evny you guys.
the only place i'd ever put up with cold weather is NY :D
Forum: Movie/TV talk 10-03-2009, 03:56 AM
Replies: 21
Views: 5,261
Posted By BiggestLeahFan
new TV shows are wack. :laughing out loud: I...

new TV shows are wack. :laughing out loud:
I don't watch anything but Desperate Housewives<3
I'd watch Glee and DWTS if I had the time.. but it seems like I always have homework when those shows are...
Forum: Leah's Lounge 09-26-2009, 01:48 AM
Replies: 13
Views: 1,294
Posted By BiggestLeahFan
happy anniversary(:

happy anniversary(:
Forum: Leah News 09-24-2009, 06:42 PM
Replies: 34
Views: 12,075
Posted By BiggestLeahFan
celebs shouldnt have to pay for their own star....

celebs shouldnt have to pay for their own star. thats b.s.
it's an award.. award means free where i come from :laughing out loud:
if every Leah fan sent in a dollar, i'm sure we'd have like a...
Forum: Leah's Lounge 09-24-2009, 06:39 PM
Replies: 21
Views: 2,000
Posted By BiggestLeahFan
HAPPY BIRTHDAY(: thanks for being you<3(:

HAPPY BIRTHDAY(:
thanks for being you<3(:
Forum: Leah's Lounge 09-22-2009, 07:23 PM
Replies: 1,413
Views: 65,962
Posted By BiggestLeahFan
hot and sunny. i'd say in the 80s. & i'm...

hot and sunny.
i'd say in the 80s.
& i'm wearing a sweater! lol..
my classes are always freezing.
Forum: Leah News 09-22-2009, 04:30 PM
Replies: 34
Views: 12,075
Posted By BiggestLeahFan
haha.. i wonder if it's still there. anyway.. how...

haha.. i wonder if it's still there.
anyway.. how are people picked to get stars?
like... if we all wrote letters, do you think they'd give Leah one?
Forum: Leah's Lounge 09-22-2009, 04:27 PM
Replies: 25
Views: 2,400
Posted By BiggestLeahFan
ouu.. youre so lucky. so the questions people ask...

ouu.. youre so lucky.
so the questions people ask on talk shows are rehearsed? lol..
i never knew that.
I always wondered why they always had good questions though. hehe
Forum: Leah's Lounge 09-21-2009, 08:03 PM
Replies: 18
Views: 2,673
Posted By BiggestLeahFan
yeah. i'm still hopeing for a youtube account! lol

yeah. i'm still hopeing for a youtube account! lol
Forum: Leah's Lounge 09-21-2009, 08:01 PM
Replies: 18
Views: 2,673
Posted By BiggestLeahFan
HAPPY ANNIVERSARY LRF<3 I LOVE YOU GUYS &...

HAPPY ANNIVERSARY LRF<3
I LOVE YOU GUYS & LEAH(:
tehe.
:biggrinking:
Forum: Movie/TV talk 09-17-2009, 06:52 PM
Replies: 19
Views: 2,806
Posted By BiggestLeahFan
are you serious? wtf is this crap. i havent even...

are you serious? wtf is this crap.
i havent even heard of it but it sounds pretty lame.
:/
Forum: Leah's Lounge 09-15-2009, 04:20 PM
Replies: 27
Views: 2,987
Posted By BiggestLeahFan
you met her too?! omg renee! i wish i were you!...

you met her too?! omg renee! i wish i were you! haha.. you meet everyone!
Forum: Leah's Lounge 09-14-2009, 03:22 PM
Replies: 27
Views: 2,987
Posted By BiggestLeahFan
kanyes a jackass. end of story.

kanyes a jackass.
end of story.
Forum: From Leah, To Her Fans 09-12-2009, 11:31 PM
Replies: 72
Views: 15,331
Posted By BiggestLeahFan
mmm sounds good!

mmm sounds good!
Forum: Leah's Lounge 09-12-2009, 11:30 PM
Replies: 13
Views: 1,764
Posted By BiggestLeahFan
haha... yeah! i hope she dances on the show or...

haha... yeah! i hope she dances on the show or something!
Forum: The Sports Den 09-12-2009, 11:29 PM
Replies: 54
Views: 11,394
Posted By BiggestLeahFan
aww thanks(:

aww thanks(:
Forum: The Sports Den 09-12-2009, 11:29 PM
Replies: 54
Views: 11,394
Posted By BiggestLeahFan
yeah. the bookstore doesnt have a big variety of...

yeah. the bookstore doesnt have a big variety of shirts.. but ill check for you if your serious. lol
Forum: The Sports Den 09-12-2009, 11:28 PM
Replies: 54
Views: 11,394
Posted By BiggestLeahFan
haha i dont think you wanna follow us. i heard...

haha i dont think you wanna follow us. i heard we're not that very good.
Forum: Leah & Her Fans 09-12-2009, 11:27 PM
Replies: 19
Views: 6,940
Posted By BiggestLeahFan
haha thanks(:

haha thanks(:
Forum: Movie/TV talk 09-12-2009, 11:26 PM
Replies: 1,320
Views: 77,754
Posted By BiggestLeahFan
The Nanny :laughing out loud: just discovered...

The Nanny :laughing out loud:
just discovered this show a few weeks ago! its hilarious!
i love NILES<3 haha
Forum: From Leah, To Her Fans 09-12-2009, 07:43 PM
Replies: 72
Views: 15,331
Posted By BiggestLeahFan
what a paella? :confused:

what a paella? :confused:
Forum: Leah's Lounge 09-12-2009, 07:39 PM
Replies: 31
Views: 3,093
Posted By BiggestLeahFan
I played WiiFit for about two months.. then I...

I played WiiFit for about two months.. then I just couldn't find the time for it anymore.
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:47 PM.


Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.